Thursday 27 October 2011

Konsep Rekaan Samsung Galaxy Tab 3D

Konsep terkini Galaxy Tab 3D rekaan Joseph Dumary sungguh menggagumkan. Masih mengekalkan gaya rekaan Samsung yang seakan mirip galaxy tab terdahulu 10.1, kelainan ditampilkan dengan visual paparan penuh HD Amoled dan disokong oleh platform Android 4.0 Ice Cream Sandwich.

Kini anda boleh menikmati Movie 3D tanpa menggunakan cermin mata khas 3D. Menarik bukan? Di samping itu juga Tabby ini dilengkapi dengan fungsi mengambil gambar dan video secara 3D. Uiks macam mana tu? Rekaan paparan menu khas 3D pasti memukau dan menarik perhatian anda untuk mencubanya.Walaubagaimanapun maklumat terperinci mengenai tabby ini tidak banyak diperolehi.

Soalan yang akan berlegar di kepala anda, bilakah tabby ini akan tiba di Malaysia? Tunggu pengumuman rasmi dari pihak Samsung sendiri ya :)


















p/s : Sudah menjadi trend terkini jika anda melihat ramai orang memegang tablet semasa berjalan-jalan di luar mahupun ke pasaraya.Jangan terkejut jika anda lihat kanak-kanak pun sudah mempunyai tablet sendiri!

1 comment:

Anonymous said...

Saya tidak dapat berterima kasih kepada perkhidmatan pembiayaan lemeridian yang cukup dan membiarkan orang tahu betapa saya bersyukur atas segala bantuan yang anda dan kakitangan pasukan anda telah menyediakan dan saya berharap untuk mengesyorkan rakan dan keluarga sekiranya mereka memerlukan nasihat atau bantuan kewangan @ 1,9% Kadar untuk Pinjaman Perniagaan .Via Hubungi:. lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com. WhatsApp ... + 19893943740. Teruskan kerja hebat.
Terima kasih, Busarakham.

Post a Comment